reede, 26. jaanuar 2007

Kas aeg on raha?

Väidan, et aeg ei ole raha. Raha saad sa reeglina hiljem tagasi teenida, kuid aega tagasi ei saa. Kahju kui satud mõttetult aega raiskama. Minuga juhtus see eile.

Läksin seminarile või heade ideede päevale, mille pealkirjaks oli tööandja kui atraktiivne kaubamärk. Sattusin aga värbamisideede seminarile, kus enamus ettekandeid rääkisid igapäevasest värbamisest ja kui tubli keegi selles valdkonnas on. Loomulikult hea teada, kui seda varem ei teadnud. Mina teadsin.

Kogu oma tagasihoidlikust üles otsides julgen arvata, et oleksin suutnud vähemalt sama hea ettekande teha. Seal ma siis istusin ja kuulasin ja kahju hakkas enda ajast. Värbamine on tööandja turunduse ja tööandja kui atraktiivse kaubamärgi jäämäe tipp ning see on tõesti väga väikene osa sellest.

Küsimustele, milline on atraktiivne tööandja ja kuidas selliseks saada seal vastust ei leitud. Tegelikult seda ei püütudki otsida. Vaid Tiina Saare ettekanne oli seminari teemasse. Ja põnevam oli kuulata ka viimast ettekannet Jane Oblikalt, kes tõi ka natuke laiemat pilti kui päris värbamine ainult.

See võib olla minu viga, et ootasin midagi rohkemat ja ei süvenenud igasse ettekandetutvustusse eelnevalt piisavalt, aga ikka on petetud tunne. Pealkiri lubas ju muud.

Merit

Kommentaare ei ole: